Az Általános Szolgáltatási Feltételek (továbbiakban „ÁSZF”) tartalmazzák Füleki László ev. (székhely: 3200 Gyöngyös, Árpád tér 3. adószám: 48145707-1-30), mint szolgáltató (továbbiakban “Szolgáltató”) által üzemeltetett fulekilaszlo.hu/nyomtatottkepek oldal (továbbiakban „Webáruház”) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.
Kérjük, hogy Ön, mint vásárló csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Füleki László ev.
A szolgáltató székhelye: 3200 Gyöngyös, Árpád tér 3.
A szolgáltató elektronikus levelezési címe: fulekifoto@gmail.com
Adószáma: 48145707-1-30
Nyilvántartási száma: 31219502
Telefonszáma: 30/248-9872
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai:
név: DiMa.hu Kft.
székhely: 4032 Debrecen, Békessy Béla u. 9. C. épület 3. emelet 10. ajtó
cégjegyzékszám: 09-09-014017
képviselő: : Dinkó Tamás Pál és Magos Tamás László ügyvezetők
elérhetőség:
Link: http://www.dima.hu/ugyfelszolgalat/
Telefon: 06-52-322-121
Hotline: 06-30-661-3609
Mobil: 06-20-577-4182
Fax: 06-52-500-312
1. Alapvető rendelkezések
1.1 A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről
szóló 2013. évi V. törvény (továbbiakban „Btk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2 A jelen ÁSZF 2021. április 1. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt legkésőbb 11 (tizenegy) nappal a Webáruházban közzéteszi. Ön a Webáruház használatával elfogadja, hogy a Webáruház használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
1.3 Ön, amennyiben belép a Webáruházra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa, akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a Webáruháznak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben Ön nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a Webáruház tartalmának megtekintésére. A Szolgáltató fenntart magának minden jogot a Webáruház, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak valamint a weboldal terjesztése tekintetében. Tilos a Webáruházban megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
1.4 Az adatvédelmi tájékoztató itt érhető el.
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre a Webáruházban: Nyomtatott képek
2.1 A megjelenített termékek/szolgáltatások online módon rendelhetők meg.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, alanyi adómentesként nem tartalmazzák az áfát, tartalmazzák a házhoz szállítás és csomagolás díját, kivéve, ha személyes átvétel történik. Ez utóbbi esetben a szállítás és csomagolás költségével csökken a végösszeg.
2.2 A Webáruházban Ön termékkategóriák szerint böngészhet előbb a kategóriák, majd kiválasztás után a megvásárolható nyomtatott képek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termék rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot a Szolgáltatóval.
2.3 Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az akció időtartamáról.
3. Rendelés menete
3.1 Vásárlási szándék esetén Ön megadja a kiválasztott termék(ek) méretét, a mennyiséget, kivitelt. Kosárba helyezi a kiválasztott termékeket, a kosár tartalmát bármikor ellenőrizheti a „Kosár” ikonra kattintva. Amennyiben Ön további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés – X” ikonra kattintva részlegesen vagy teljesen törölheti a kosár tartalmát. A mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg, a „Kosár frissítése” ikonra kattintva aktiválható.
3.2 Regisztráció esetén (jelenleg nem aktív)
3.3 Vásárlás esetén Ön megadja adatait, szállítási címét, majd a fizetési és szállítási módot.
Fizetési mód: Banki előre utalás, Paypal. Paypal esetén nem szükséges egyenleg a bankszámlán, a hozzárendelt webes kártyáról online is rendezhető az átutalás.
Szállítási mód: Személyes vagy futárszolgálattal történő átvételre van lehetőség.
Az adatok megadását követően Ön a ”Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével vagy e-mail-ben jelezheti a Szolgáltató felé egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
A „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával Ön elismeri, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.
Amennyiben a webshopban vagy a megrendelő lapon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatja Önt az új adatokról.
Ön ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést vagy lehetőség van arra, hogy elálljon a szerződéstől.
A megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja bevitt adatokat.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A Szolgáltató köteles az Ön megrendelésének megérkezését elektronikus úton visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb
48 órán belül nem érkezik meg, Ön mentesül a szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve Önhöz megérkezettnek, amikor az számukra a levelezési rendszerben hozzáférhetővé válik.
A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
Szolgáltató kizárja visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Ön rossz adatokat adott meg regisztrációja/megrendelése során vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
4. A megrendelések feldolgozása és teljesítése
4.1 A megrendelések feldolgozását Szolgáltató a visszaigazolástól számított 2 munkanapon belül indítja. A kiválasztott fotó ezután kerül a megjelölt kivitelt biztosító nyomdai szolgáltatóhoz, majd annak elkészülte után történik a csomag futárszolgálatnak történő átadása. A házhoz történő kézbesítés általános határideje 14 munkanap. Amennyiben a nyomdai szolgáltatónál bizonyos időszakokban kapacitás problémák merülnek föl , akkor a Szolgáltató más külső szolgáltatókat is igénybevehet, ami miatt a teljesítés végleges határideje max. 30 nap lehet.
4.2 Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Önt haladéktalanul tájékoztatni, valamint a fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
5. Szállítás
A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót a csomag tartalmazza.
5.1 Ön köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik.
5.2 A megrendelés során megadott postázási/kézbesítési címet Ön köteles ellenőrizni, mert a megrendelés visszaigazoló e-mailben feltüntetett vételár csak az első szállítás díját tartalmazza. Amennyiben a Szolgáltató kézbesítője visszaküldi a Szolgáltatónak megrendelt terméket „Cím elégtelen”, „Ismeretlen”, „Elköltözött „, „Nem vette át stb. jelzéssel, akkor a második (vagy későbbi) szállítást a megrendelést visszaigazoló e-mailben meghatározott újraküldési díj (mely tartalmazza az újabb postaköltséget is), Szolgáltató részére történő befizetését követően tudja a Szolgáltató ismételten teljesíteni.
Az első sikertelen kézbesítést követően 30 napig őrzi meg a visszakerült terméket a Szolgáltató. Ez idő alatt az újraküldési díj ellenében Szolgáltató megkísérli a termék újbóli kézbesítését, de amennyiben az is sikertelen lesz, úgy az őrzési időt az első sikertelen kézbesítéstől számítja a Szolgáltató. Az őrzési idő elteltével a Szolgáltató a megrendelést semmisnek tekinti és az érintett terméket újból értékesíti.
6. Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. Fogyasztó az olyan vásárló, aki természetes személy és üzleti tevékenységén kívül jár el. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket.
Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt a Szolgáltatóval egyértelmű írásbeli nyilatkozatban (e-mail-ben) köteles közölni. A Szolgáltató az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé.
A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a Szolgáltatónak visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles a Szolgáltató a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg.
A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Szolgáltató követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kérjük Önt, hogy ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
• olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján, egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
7. Garancia, jótállás
Jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.
8. Panaszkezelés
A Webáruház köteles Önt tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről – ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével – és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és – ha a panaszokat ilyen módon is fogadja-elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.
A Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyet a Szolgáltató adatai között megjelölt helyen, és azt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. A Szolgáltató a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra a Szolgáltató elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia.
9. Vegyes rendelkezések
Szolgáltató és Ön a vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Heves Megyei Bíróság/Törvényszék illetékességét.
Gyöngyös, 2021. április 1.
A weboldal cookie-kat használ. Részletek
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.